Rada Rodziców ustaliła wysokość składki na cele statutowe:
pierwsze dziecko w naszej szkole - składka 25 zł,
drugie dziecko w naszej szkole - składka 20 zł,
trzecie i kolejne dziecko w naszej szkole - składka 15 zł.
Składkę na RR uczeń opłaca u wychowawcy, w przypadku nieobecności wychowawcy w sekretariacie, rodzic natomiast może dokonać wpłaty u wychowawcy, w sekretariacie oraz przelewem na konto Rady Rodziców Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Potęgowie.
Konto jest prowadzone przez Bank Spółdzielczy w Ustce.
Nr 63 9315 0004 0013 5063 2000 0010.
Przy płatności na konto RR prosimy o podanie danych dziecka
(imię i nazwisko oraz klasę do której uczęszcza dziecko)
Informujemy, że od września tego roku pracuje w naszej szkole p. Patrycja Paluch, która pełni obowiązki psychologa szkolnego.
Psychologa w naszej szkole można znaleźć w gabinecie pielęgniarskim lub w gabinecie pedagoga w następujące dni i godziny:
środa 10:45 – 16:30
czwartek 09:35 – 12:05
piątek 07:45 – 11:00
W każdą środę, od godziny 15:00 do godziny 16:15, odbywają się konsultacje psychologiczne dla rodziców/opiekunów dzieci naszej szkoły. Istnieje również możliwość ustalenia innego, indywidualnego terminu oraz godziny konsultacji. W tym celu można kontaktować się telefonicznie z sekretariatem szkoły lub napisać wiadomość do psychologa w dzienniku elektronicznym.
Więcej informacji znajduje się w zakładce Psycholog szkolny
Pierwszaki już wiedzą, co to jest przyroda ożywiona i nieożywiona!
Uczniowie klasy I a i I b po teoretycznych zajęciach w klasie udali się na spacer po okolicy, aby szukać elementów przyrody ożywionej i nieożywionej. Z zaciekawieniem obserwowali teren i zmiany jakie zaszły w przyrodzie. Przykładali kartki do pni drzew i malowali po nich ołówkami, a później porównywali obrazy kory. Słuchali odgłosów ptaków i szukali ciekawych okazów. Zebrane eksponaty wzbogaciły klasowe kąciki przyrody. Znalazły się tam m.in.: szyszki, kamienie i liście. Dzieci z uśmiechem na twarzy wróciły do klas - można więc uznać, że wycieczka była udana.
E. Malek
24 września 2019 r. odbyło się pierwsze spotkanie SU. Jesteśmy pełni zapału i determinacji. Podjęliśmy pierwsze decyzje w ramach realizacji programu wyborczego Przewodniczącego SU Szymona Barana, oraz wzięto pod uwagę ambitną propozycję, która wybrzmiała podczas prezentacji kandydatów. Decyzja o formie realizacji dwóch ciekawych inicjatyw, poprzedziły uprzednie rozmowy i ustalenia z Dyrekcją naszej szkoły. Klamka zapadła. Zrobimy wszystko aby doprowadzić do zebrania funduszy na „Szkolny Radiowęzeł” oraz stworzenie „Strefy ciszy i relaksu”. Koszt obydwu przedsięwzięć będzie wysoki (około 10 tysięcy złotych), jednak nie bierzemy pod uwagę porażki. Na spotkaniu podliczono budżet SU z poprzedniego roku szkolnego, i dzięki zaradności poprzedniego zarządu, na naszym uczniowskim koncie widnieje już kwota 1200 zł! :)
Poniżej krótko, lecz treściwie, przedstawiamy zalety naszej priorytetowej akcji.
Korzyści dla Nas:
1) Radiowęzeł – wyselekcjonowana muzyka na długich przerwach, ciekawe ogłoszenia i komunikaty, być może uda się stworzyć własne szkolne radio? Z pewnością zamiast hałasu, będziemy śpiewać. :)
2) Strefa ciszy i relaksu – koniec z szukaniem spokoju w zakamarkach szkolnego budynku. Stoliki, krzesła, miejsce na wytchnienie w czasie przerwy... to realne!
Podjęliśmy pierwsze kroki w ramach zbiórki funduszy, ale o tym niebawem...
Jeśli macie ciekawe pomysły na zbiórkę potrzebnych pieniędzy, piszcie i wrzucajcie je do naszej Szkolnej Skrzyni Dobrych Pomysłów, która pojawi się na terenie naszej szkoły lada dzień.
O każdej zarobionej złotówce będziemy informować Was na bieżąco na naszej szkolnej stronie www.
opiekun SU: A. Gaffke
Szanowni Państwo
Cały czas intensywnie pracujemy nad tym by wyniki naszych uczniów były na tyle wysokie, by pozwoliły im na sukces w starcie do wymarzonych szkół ponadpodstawowych.
W minionym roku szkolnym, po raz pierwszy, nasi ósmoklasiści napisali nowy egzamin. Ogromnie się cieszymy, ponieważ uczniowie naszej szkoły napisali ten egzamin na wysokim poziomie.
Wyniki szkoły na przestrzeni ostatnich lat mierzone są w skali staninowej:
Skala staninowa stosowana w pomiarze dydaktycznym odpowiada nam na pytanie jaką pozycję zajmuje wynik osiągnięty przez ucznia/absolwenta/szkołę na tle wyników osiągniętych przez całą badaną populację. Skala staninowa wprowadza 9 przedziałów wyników. Pierwszy jest najniższy, a 9 najwyższy.
Prosimy o zapoznanie się z wynikami egzaminu w poniższym pliku: