Ależ to była wycieczka! Dwa dni spędzone w pięknej, kaszubskiej okolicy, w ośrodku położonym nad samym jeziorem, gdzie można było odpocząć, ale też nauczyć się czegoś nowego. Wyjazd do Chmielna obfitował w atrakcje. Już pierwszego dnia po przyjeździe, po zakwaterowaniu w domkach, odbyła się wycieczka do Muzeum Ceramiki rodziny Neclów, która w Chmielnie tworzy swoje wyroby od dziesięciu pokoleń. Poza zwiedzaniem, można było samodzielnie spróbować wykonać gliniane naczynia, poznać ich historię i kupić pamiątki. Po powrocie do ośrodka były rozgrywki sporowe oraz ognisko. Ale to nie koniec wrażeń. Następnego dnia zwiedzaliśmy Chmielno, wybraliśmy się na wspaniały punkt widokowy, z którego można podziwiać okolicę. Po obiedzie zabawy nad wodą oraz pływanie rowerami wodnymi, a po kolacji MECZ! Tego dnia Polska reprezentacja grała na Mistrzostwach Europy bardzo ważny mecz z Niemcami, więc i naszego dopingu nie mogło zabraknąć. To nic, że zrezygnowaliśmy z dyskoteki, za to wspólnie wspieraliśmy biało-czerwonych! W piątek rano przywitała nas ogromna ulewa, ale nie wpłynęła ona na nasze humory, które po meczu i całej wycieczce wciąż są wyśmienite!